Tuesday 24 April 2012

Kenapa perempuan minat lelaki korea??

Lamanya aku x tulis blog aku ni....tetiba pulak rasa nak menconteng kat sini...tengok tajuk pun dah nampak gila2...alang2 tengah stress ni dgn bnyk test, nak relax kejap dengan semua tu. okay, back to the topic....rasanya ramai girl2 sekarang minat band2 korea termasukla aku sekali. apetah lagi dieorang memang hot habisla...secara jujurnya, aku kalau stress suka tgk video konsert or video clip korea especially dbsk, big bang, jyj and cn blue....tiba2 je rasa tenang and hilang segala stress bila tengok dieorang dance...sebenarnya suka sebab dapat cuci mata coz dieorang semua hot...hehe


ni artist korea yang paling hot bagi aku...hehe...dari atas sampai bawahla taste aku....kalau dapat laki macam ni aku simpan dalam rumah tak bagi keluar takut orang lain tepikat...haha...(overrrr describe)...bagi aku TOP mempunyai suara yg manly gila...aku 1st dengar memang cairla...terus je terpikat. TOP jugak seorang yang tinggi dan sasa....kenapala laki malaysia tak dilahirkan tinggi2 macam korea ni....haih...TOP mempunyai kening yang tebal which is part yang paling aku suka pada lelaki dan jelingan yang boleh menggetar jiwa....pokonya semua taste yang aku minat ada pada TOP la. hehe...rambut blue yang weird pun aku minat...kena je ngan die...apetah lagi tu memang favourite colour aku....dia pun cantik kalau pakai earing....tapi bila laki malaysia nak tiru artist korea....sorry to say...totally turn off...tak tahu kenapa tak padan dengan orang kita...mungkin dieorang jenis putih and good looking, so pakai apapun cantik...


ni artist yang paling aku kagumi....dia memang layak dapat title the best MC in the world....watak dia memang interesting gila...tidak mementingkan diri and very humble person..easy going with anybody...aku tengok running man pun sebab dia.....kalau running man datang malaysia...aku nak tunggu kat airport semata-mata nak tgk Jae Suk in real life.....dia ni comeyyy sangat....untungla siapa yang jadi wife dia...and aku rasa sekarang he is the most famous artis in korea...semua orang suka dia, dari yang kecik sampai yang tua, semua minat dia ni...keep up Jae Suk, I LOVE U...hehe

opppssssssssss...dah terlebih masa...kena siapkan task TP yang banyak ni untuk interview esok...got to go....hehe


No comments:

Post a Comment