Saturday 11 February 2012

Turn myself to a lady


Sebagai pelajar tahun akhir, sudah tiba masanya buat sedikit perubahan dalam diri bagi prepare life after graduate and masuk dalam dunia pekerjaan...memandangkan ramai sangat komen saya ni kurang sifat keperempuanan....jadi saya ubahla sedikit sebanyak biar jadi lady sikit....

 

selipar jepun ni memang kegemaran saya...sampai pergi kuliah pun pakai slipar jepun...akhirnya kena saman dengan pak guard...tak pasal2 terbang rm30...so insaflah diri ini...memandangkan kerja nanti kena pakai kasut2 yg lady skit...so saya belajarla pakai wedges sebagai step pertama untuk pakai heels...baru nampak girly....hehehe





purse saya pun dah sangat buruk and too childish...so nak pakai yang more gurly sikit...bajet murah je...sebab dah bankcrupt...so beli yang cikai2 je....cun gakla purse ni...hehe...


appearance pun memainkan peranan penting....untuk nmpk confident kenala pakai yang memberi keyakinan diri...satu lagi nak cover diri yang brutal ni...pakailah baju ayu2 skit...bagi sedap mata yang memandang...hehe koya je lebih ni....


yang ni masih gagal diimprove...lama dah niat nak belajar make up...mak pun asyik komen je keluar jalan2 langsung tak sapu bedak...so saya cuba2 la sikit...tapi berhenti setengah jalan sebab duit tak ada nak beli make up accessories...so nanti kerjala baru sambung belajar balik make up...buat masa sekarang...tayang muka nature dahlah...

 tak salah kan untuk improvekan diri...betul tak?? mencuba untuk confident kan diri dan menjaga penampilan adalah satu kebaikan...so kalau kwg2 nak bagi tips2 untuk menjaga penampilan..dipersilakan...saya memg nak belajar...

Sekian... 
 
   


  
  

2 comments: