Saturday 11 February 2012

Wahai Lelaki

gambar ni saja je sebab minat dia ni..hehe

Wahai Lelaki 

Bukan cinta agungmu yang ku cari...
Malah aku mengejar cinta Yang MAHA AGUNG.....
Bukan wang mu yang ku inginkan...
Malah aku juga bisa mencari wang sendiri....
Bukan ketampanan mu yang ku idamkan...
kerana ia tidak kekal buat selamanya...

Yang ku mahu hanyalah kasih sayangmu...
Yang ku mahu hanyalah sokonganmu...
Yang ku mahu hanyah pimpinanmu...
Yang ku mahu adalah berkongsi segalanya denganmu....

Yang ku cari adalah kesetiaanmu...
Yang ku cari adalah peneman hidupku...
Yang ku cari adalah pemimpin untuk keluargaku dan anak-anakku kelak...
Yang ku cari adalah kau fahami aku....

Bukan aku mahu berada di atas mu....
untuk mengawal mu... 
Bukan juga aku mahu berada di kaki mu...
untuk diterajang oleh mu...
Yang ku mahu adalah berada disisi mu...
kerna aku tercipta dari tulang rusuk mu.... 
untuk saling menyokong.....
untuk saling berkongsi...... 
 
 

No comments:

Post a Comment